W sezonie 2021/2022 Fortuna Pucharu Polski bukmacher Fortuna i PZPN przeprowadziły niecodzienną akcję o nazwie „Puchar 1000 goli”. Wśród kilkudziesięciu klubów piłkarskich z różnych zakątków Polski znalazł się także klub…
„Puchar 1000 goli” to interesująca akcja dla klubów piłkarskich z całej Polski, w której udział wziął m.in. klub GKS Grunwald. Na czym polegał konkurs i jakie projekty przygotowała ambitna drużyna…
„Puchar 1000 goli” to niecodzienna akcja PZPN przeprowadzona w sezonie 2021/2022 Pucharu Polski w piłce nożnej. Za sfinansowanie przedsięwzięcia odpowiadał bukmacher Fortuna, sponsor tytularny Fortuna Pucharu Polski. Jednym z laureatów konkursu…
„Puchar 1000 goli” to akcja, którą PZPN i bukmacher Fortuna zrealizowali w sezonie piłkarskim 2021/2022. Wśród kilkudziesięciu drużyn z dalszych lig, które wzięły udział w inicjatywie, znalazł się też Ruch…
Betclic to oficjalny bukmacher Fame MMA. Wyłączność na zakłady Fame MMA w Polsce posiada firma Betclic, co oznacza, że jest to jedyny bukmacher u którego można obstawiać Fame MMA w…
Reklama w telewizji i Internecie oraz sponsoring sportu to tylko niektóre sposoby na marketing legalnych bukmacherów. Jakiego rodzaju promocja firm bukmacherskich jest w Polsce dozwolona, a co jest zakazane? Na…
Celnie wybrany ambasador marki jak nikt inny potrafi przekonać odbiorców, że właśnie ten bukmacher jest godny zaufania i ma najlepszą ofertę zakładów czy promocji. Ambasadorzy mogą też podnosić rozpoznawalność bukmachera,…
Sponsoring sportu to dziedzina intensywnie wykorzystywana przez legalne firmy bukmacherskie. Aktywne sponsorowanie polskich klubów, zawodników, organizacji sportowych, lig i różnego rodzaju wydarzeń sportowych pozwala bukmacherom budować pozytywny wizerunek marki i poszerzać…
Obecnie bukmacher Milenium nie działa już na polskim rynku legalnych zakładów bukmacherskich, ale kilka lat temu był prężnie działającą marką, której twarzą przez pewien czas był Maciej Szczęsny – były…
Bukmacherzy korzystają z różnych metod, by wzmocnić rozpoznawalność marki i przyciągnąć do swoich usług jak największą liczbę graczy i kibiców sportowych. Media, takie jak telewizja, radio, prasa, portale internetowe, media…