Dziś jest: czwartek, 27 lutego 2020

/

Bonus bez depozytu:

Chcesz sprawdzić którzy bukmacherzy oferują bonus bez depozytu (za samą rejestrację)? Kliknij tutaj

Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek

Bukmacher Totolotek postawił na promocję poprzez rozpoznawalnego ambasadora marki, wybierając postać znaną nie tylko polskim kibicom. Łukasz Podolski, bo o nim mowa, został nową twarzą Totolotka.

Łukasz Podolski, jak wszyscy wiemy, jest z pochodzenia Polakiem, jednak  od 2004 r. do 2017 r. był reprezentantem Niemiec w piłce nożnej. Wraz z reprezentacją zdobył złoty medal mistrzostw świata w Brazylii w 2014 r., może się też poszczycić rekordem polegającym na najszybciej strzelony gol dla kadry Niemiec. Grał m.in. w Bayernie Monachium, FC Köln i Arsenalu, a obecnie jest zawodnikiem klubu Vissel Kobe.

Współpraca z firmą hazardową nie jest dla Podolskiego nowością – jest on już ambasadorem XTiP, które tak jak Totolotek należy do grupy Gauselmann. Jeśli chodzi o promocje Totolotka, piłkarz ma udzielać swojego wizerunku w kampaniach reklamowych w punktach stacjonarnych oraz reklamach online. Bukmacher podkreśla bowiem, że zarówno klienci lokalów naziemnych, jak i ci internetowi są dla niego równie ważni. Działania promocyjne prowadzone przy udziale Podolskiego mają zwracać uwagę na wygodę rozwiązań oferowanych przez Totolotka, bez względu na to, czy gracze korzystają z aplikacji mobilnej, laptopa czy innowacyjnych terminali samoobsługowych w punktach naziemnych.

Dyrektor Marketingu w Totolotku, Mariusz Rzeczkowski, odsłania powody, dla których to właśnie Łukasz Podolski został wytypowany na ambasadora marki. Jak mówi, badania opinii społecznej jasno pokazują, że piłkarz jest powszechnie znany w Polsce i to zarówno, jeśli chodzi o stopień rozpoznawalności nazwiska, jak i twarzy. Co więcej, odbierany jest on przez Polaków bardzo pozytywnie.

Nowe posunięcia Totolotka w zakresie działań marketingowych to uzupełnienie inwestycji poczynionych w wielu innych obszarach oferty bukmachera odkąd marka została przejęta przez spółkę Merkur Sportwetten GmbH (należącą do grupy Gauselmann). Stale modernizowane są punkty stacjonarne, a strona internetowa zyskała zupełnie nowy design. Intensywnie rozbudowana została też oferta zakładów na żywo. Totolotek w 2019 r. został także Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski.

Więcej o bukmacherze Totolotek

Komentarze