STS uruchomił całodobową obsługę klienta

Ostatnia aktualizacja: przez

Bukmacher STS w ostatnim czasie bardzo mocno rozwija swoją ofertę. Przypomnijmy, że w lutym tego roku STS jako pierwszy polski bukmacher rozpoczął działalność na wielu europejskich rynkach. Bukmacher dostępny jest aktualnie w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Luksemburgu, Słowenii, Islandii, Łotwie, Malcie, Andorze, San Marino oraz na Gibraltarze, a także oczywiście w Polsce. Kolejnym krokiem podjętym przez bukmachera jest uruchomienie całodobowej obsługi klienta i to w aż 5 językach: polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim oraz rosyjskim. Całodobowa obsługa dostępna jest przez 7 dni w tygodniu, a więc również w weekendy. Dla klientów VIP przewidziano także dedykowany zespół, który jeszcze sprawniej będzie mógł udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania. Możliwość skontaktowania się z bukmacherem przez całą dobę z pewnością pozytywnie wpłynie na wizerunek marki. Zmiana ta była bardzo potrzebna i oczekiwana przez klientów firmy. Dział Obsługi Klienta prowadzi miesięcznie ponad 30 tys. rozmów, odpowiadając na pytania i wątpliwości graczy.

Przypomnijmy, że bukmacher STS to największy legalnie działający bukmacher w Polsce, który obsługuje już niemal połowę całego polskiego rynku zakładów. Firma „Star – Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o.” z siedzibą w Katowicach działa na podstawie zezwolenia nr SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12 wydanego 21 lutego 2012 r.