Nowość!

Firma bukmacherska eWinner pod koniec września wystartowała ze swoją ofertą! Więcej informacji tutaj.

STS – nowy oficjalny sponsor Polskiej Ligi Siatkówki

Umowa sponsorska między bukmacherem STS a Polską Ligą Siatkówki podpisana została od razu na 4 kolejne sezony, a więc obowiązywać będzie aż do czerwca 2023 r. Tym samym STS stał się oficjalnym partnerem oraz oficjalnym bukmacherem pierwszej ligi męskiej siatkówki w Polsce, a jego logo zobaczymy na każdym meczu Plus Ligi.

Poza ekspozycją logotypu STS np. na bandach stałych i ledowych, a także ściankach prasowych, umowa przewiduje też współpracę STS i PLS w mediach społecznościowych oraz na ich stronach internetowych. Co więcej, bukmacher ma zapewnioną możliwość organizacji strefy kibica na wybranych meczach Plus Ligi i oferowania na nie specjalnych zakładów sportowych. W umowie zapisano również ustalenia dotyczące puli biletów na każdy mecz Plus Ligi dla STS, które będą rozdysponowane między fanów danej drużyny. W planach są też akcje marketingowe aktywujące siatkarskich kibiców, które będą organizowane wspólnie przez obie strony umowy sponsorskiej.

Bukmacher STS to największy sponsor polskiego sportu, jeśli chodzi o podmioty z sektora prywatnego. Organizator zakładów bukmacherskich sponsoruje kluby piłki nożnej grające w Ekstarklasie: Jagiellonię Białystok, Lecha Poznań, Pogoń Szczecin, Koronę Kielce, Cracovię, Górnika Zabrze, Zagłębie Lublin oraz polską reprezentację w piłce nożnej. Ponadto wspiera on również inne dyscypliny sportowe, m.in. koszykówkę (Anwil Włocławek), piłkę ręczną (PGE Vive Kielce),  futsal (Futsal Ekstraklasę) czy e-sporty  (x-kom AGO). Ma też doświadczenie, jeśli chodzi o sponsorowanie piłki siatkowej, ponieważ sponsoruje utytułowany rzeszowski klub Asseco Resovia. Jednak w przypadku siatkówki bukmacher STS po raz pierwszy zostaje sponsorem najważniejszych rozgrywek ligowych w kraju.

Warto też podkreślić, że model sponsoringu praktykowany przez STS jest bardzo aktywny i nie ogranicza się tylko do zamieszczenia swojego logotypu na strojach zawodników czy podczas meczów sponsorowanych drużyn. Bukmacher już nieraz organizował ciekawe akcje dla kibiców, które służyły ich aktywizacji, chociażby próby pobicia rekordu Polski w głośności dopingu. Jak zapowiada prezes STS, Mateusz Juroszek, również w przypadku Plus Ligi przewidziane są różnego typu projekty aktywujące kibiców siatkarskich.

Komentarze